Swamp |
Wysłany: Sob 14:29, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
Doppelganer
Uwaga! Poniższy artykuł jest jednym wielkim spoilerem!
Doppelganger (lub Mirror Self, jak wcześniej się nazywał) jest przeciwnikiem, którego będziemy musieli pokonać po wykonaniu trzech misji na pustyni i po przejściu przez wielki kamień w Augury Rock. Doppelganger ma 20 poziom, posiada te same umiejętności co nasza postać, wszystkie jego atrybuty są na 15 poziomie, może walczyć łukiem oraz mieczem niezależnie od naszych profesji. Za jego pokonanie otrzymujemy 50 000 doświadczenia i dostęp do południowych gór Shiverpeaks. Na pokonanie go w pojedynkę mamy 10 minut, ale nie będziemy potrzebowali tak dużego nakładu czasu, jeśli wiemy jak rozegrać to spotkanie.
Doppelganger jest wbrew pozorom bardzo prostym przeciwnikiem. Jest sterowany przez komputer, zatem nie ma ludzkiego rozsądku ani możliwości taktycznego myślenia, o tym jak użyć dostępnych umiejętności (i czy ich użyć) nie wspominając. Wystarczy wziąć ze sobą takie umiejętności, które są albo bezużyteczne, albo wręcz niekorzystne przy używaniu w walce 1 na 1. Nie bierzemy ŻADNYCH czarów leczących, prócz jednego - jeśli jedną z naszych profesji jest Mnich możemy wziąć Healing Breeze, Doppelganger nie użyje tego.
Jeśli jesteśmy Nekromantą zapakujmy nasz pasek umiejętnościami, które wymagają poświęcania życia, ale nie będą zbyt użyteczne w tej walce (np. Defile Flesh, Enfeebling Blood - jeśli nie jesteśmy równocześnie Wojownikiem, Rend Enchantments, Awaken the Blood).
Mesmer może puścić Empathy i unikać pocików i/lub rzucić Backfire oraz zapchać pasek paroma bezużytecznymi czarami, aby Doppelganger z nich korzystał zabijając sam siebie. Możemy też wziąć parę skilli, które się długo rzuca + różne czary przerywające i zadajęce przy tym obrażenia i przerywać Doppelgangerowi np. Energy Tap + Power Spike.
Elementalistą możemy się pokusić na zabranie ze sobą czarów zadających dużo obrażeń, ale tylko obszarowe. Doppelganger nie będzie się za bardzo ruszał, zatem wystarczy samemu się ruszać i rzucać na niego Meteor Shower, Fire Storm, Eruption itp.
Mnich nie ma zbyt dużego pola do popisu. Zawsze może atakować bronią i leczyć się Healing Breeze, ale może również wziąć ze sobą Smite Hex + Scourge Sacrifice oraz Symbol of Wrath (używanie tego ostatniego dość ryzykowne).
Łowca może wypełnić pasek pułapkami, ale ich nie używać, a zamiast tego przerywać Doppelgangerowi rzucanie ich, gdy ten będzie próbował którąś postawić.
Wojownik może wziąć ze sobą Frenzy, ale nie używać go, Doppelganger użyje go i będzie otrzymywał więcej obrażeń. |
|